![]() |
hmm s*NOOB*e :rolleyes:
:D |
also snoobeheisst öbis anders aber ehc wiess was fäääg heisst
das heisst loschtig stemmts??:shy: |
lol, voll nöd :p :p :p
|
sososo, ech chome öbrigens ursprönglech ou us Lozärn, wohne etz aber in Zog (esch gönschtiger vo de Stüre här ;))
Be wohl de einzig Zoger bis etz, aber vellecht öberchome ech gli Versterchig (mer hend momentan exxxxxxtrem vel Afroge vo Lüt, wo i üse Clän wönt cho). Eigentlech hend mer eh zvel Bärner be üs ;) j/k Das die öberhoupt chönt rechtig Yuri schpele esch es Wonder - die send doch söscht soooooo langsam ;))) wönd er mol e coole ond chorze Wetz (han ech grad sälbst erfonde): Berner-Rush *lol* |
ja u iz
Bern isch eh zgeilschte... und ä Berner rush unscholagbar weil mir si so langsam im rushe da heimer immer mind. 30 tanks drbi :P nur mit drükä mani niä nache |
:grrr: find ich nicht witzig :) Hihi ne yo ich denke wir berner auf der strasse reden schneller als die meisten Schweizer ;) Die Emmentaler reden halt so langsam das ists aber die Stadt-Berner eh ned ;)
|
zörcher-rush isch auno däftig ;) :D
|
iu sky :) Berner = volll cheefff :)
|
zürich isch die schönst stadt uf dä wält muhaha hey am 6 sept. wirds mal wieder rule hahahaha EISHOCKEY EISHOCKEY EISHOCKEY SPIELT NUR DER ZSC.. BLAU WEISS UND ROT SIND DIE FARBEN DER NATION :grrr:
|
omg zsc ... zum glück spili nümm hockey
|
Zitat:
Österreich/Tirol/Ischgl - ganz in der nähe von sammnaun - ich fahr im winter oft mit den skiiern nach sammnaun und dann mit der fetten gondel wieder hoch und wieder nach ischgl! SCHWEIZ ist genau so cool wie ösis! |
trance du häsch mal icehockey gspielt :):):):):):D:D:D:D ich liebe eishockey oder besser ich mag tore aber ich LIEBE CHECKS ;) schlegis sind am geilschte muhahahaha und da hät dä zsc 2 nhl profis neu muhahahaha lets get raedy to rumble und starchi schwizer vert händs au muha das wird ein fest
|
lol naja zsc ch aglich nüt gsi.... i ha bi scb gspilt .. u di si grad so nüt... bi dä einzigä wo immer isch poscht abgange ishc zlugano gsi bi dä ganesi...^^
|
schäm dich zu dä luganesi DAS SIND ******** häsch ja letztsch jahr gseh wo dä z meischter worde isch was achet die ***** schüssed bänk umenand isch das fair wo davos meischter worde isch hämm mir au klatschet NACHEM GOTTHARD, NACHEM GOTTHARD, HOERT D'SCHWIZ, UF HOERT D'SCHWIZ UF, DET AENE ISCH ITALIE, DET AENE ISCH ITALIE SCHEISS CINGE SCHEISS CINGE
|
löl eishockey was ist das?:p ich find nur fussbal witzig manchmal :)
|
hey.. nüt gägä cingä süsch risstdr mini fründinn di chopf ab... wöu i säges o geng :p
|
hehe trance isch sie en cing?? :D:D:D:D nei chunt sie vo italie ????? ha ha
@swizztrex das gibt in der schule haue :grrr: was ist eishockey :grrr::grrr::grrr: ;) |
haha haue von dir lööööööööööl du schwächling du :p
|
und du rolende kugel...... :grrr::grrr: schlimmer als ne dampfwalze.......
|
du regs dich zu schnell auf und verstehst keinen spass :o: aber egal wollt fragen ob einer weiss wo ich diablo exp pack zuschicken lassen kann in die schweiz (zürich) homepage oder so ?
thx |
lol man was ishc da es huerä gstürm.. i chumä iz de uf züri i gibä euch beidnä ufö gring... isch mir de glich öb einä es mobsi u dr anger ä schwächling isch !!
|
ach d looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooool
|
ich bin kein mops :cry: du gemeine du
das sind mini muskle :shy: |
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool muskle :D:D hahahahahahahah hahahahaha ich lach mich ztode hahahahahaha heheheheheheheh hihihihihhi :D:D:D:D:D:D hahahahaha
|
musst nicht gleich jedesmal wenn du wa slustig findest ein grosses loool hinschreiben damit du einen beitrag mehr hast :adf:
wer chumt hüt go zocke ? |
wenn du nachdänke würdisch (naja hoffnixlos) dänn gits im gliche tread kein bitrag meh *nief* zahl bliebt glich
|
was schnursch du ? wenn du zB 5 biträg im gliche thread schriebsch häsch nachher au 5 posts me ! selber *nief* :D
|
leug mal uf mini biträg wieter obe und nachher wieter une DAEN GSEHSCH DIE GLICH ZAHL........
ps:albert is a helenfucker |
das isch will es tuets jedes mal bi jedem vo dim bitrag dini neui bitrag zahl ine !
|
what the?????? überall häts 118 biträg.... au bi dem
<----------------- |
lueg jetzt isch überall 119 merksch es nöd mann ?
|
man müesstdr stürmä dir heit ja beidi msn dört chöiter änang a mooze.. süsch chumi würkelech no uf züri...
glich öb mobsi oder musklä:... <<<<<<<<< |
mobsi ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok sorry swizztrex häsch rächt gha han mich tüscht sorry
|
lol ich hilf morn am albert dich abschlah das wird geil er isch huere wütig uf dich imfall hans übrigens satt mit YR spiel jetzt es zitli d2 und denn mal luege
|
danke swizz!!!!!!!!!!!!!!! du bisch huere dräckig dä albert muss nöd so öppis go säge
aber du bisch au nöd besser!!!!!! |
lol...? schlägereien zwoschen member?
trex hört auf.. je super nachrichten Well Done |
ach er is ein kameradenschwein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! soll er seinen albert doch von hinten nehmmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
man jetzt hört auf!
|
schau mal trance ich entschuldige mich das ich mich getäuscht habe und was macht er ??? er will mich prügeln toll
|
lol.. warte ab
wenn ers macht komme ich nach Zürich ... habe shcon die ganze woche SUVA wegen miener operation am monat also hab noch 3 tage ferien und dann 2 weeks sturmfrei ab samstag :) |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:28 Uhr. |