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-   Generals (http://www.cncforen.de/forumdisplay.php?f=85)
-   -   Neue Zero Hour Screenshots!!! (http://www.cncforen.de/showthread.php?t=35983)

BurnXout 01-08-2003 18:15

Neue Zero Hour Screenshots!!!
 
Wir haben wieder einmal brandneue offizielle Generals Zero Hour Screenshots für euch: http://www.cnchq.de/

bzw.: http://cnchq.daddeltreff.de/corenews...p?&news_id=722

Voitex 01-08-2003 18:18

Verdammt nochmal :mad:

EA soll endlich ma nen vernünftigen Internet Support bringen (incl. Clansupport + Routerproblembehebung) und danach erst solch ein shice Addon machen. Meine Fresse, ist das so schwer :rolleyes: Geschweige denn die Bugbehebung :o:

BurnXout 01-08-2003 18:19

ich glaube das ist bei ZO all inklusive :D

Zumindest hoffe ich das:nos:

xTrophy 01-08-2003 18:52

will ja nicht wirklich was sagen, aber gehen die Farben auf den Screens nicht irgendwie in ein anderes Spektrum über ;) Anthrax lass ich mir noch einreden, aber ne grüne Partikel ? :twink:

aber die Typen auf den Bikes sehn echt sowas von ultrageil aus :love:

blank2007 01-08-2003 19:25

>>> aber die Typen auf den Bikes sehn echt sowas von ultrageil aus

?!??! soll ich kotzen?! :o: :shy:

xTrophy 01-08-2003 21:22

Tun sie ja oder Blank :D

alleine schon die taktischen Möglichkeiten die man mit so einem Gefährt hat scheinen mir schier unendlich =) :love:

Dimen 01-08-2003 21:58

Also ich muss schon sagen sie Screens sehen klasse aus!!:)
Und man sieht endlich mal den China-Heli... Der ist ja riesig!!!!!:eg:
Und einige Gebäudedesigns wurden verändert, z.B. USA-Kraftwerk: Das Upgrade leuchtet jetzt Blau. Oder GBA-Tunnel schießt mit irgendwelchem Gift...:rolleyes:

nettesau 01-08-2003 22:59

hmm ich hätte gerne mal die china-einheit sehen die raketen oder so weglenken kann

aber sonst wirklich klasse bilder :)

[CoC]oma_jansen 02-08-2003 00:02

Hmm..., weiß nicht...

...überall nur bunte Strahlen. Sieht verdammt futuristisch aus das ganze. Was sind denn das für Humwees da? Die haben auch so nen blauen Strahl....

Darkrush 02-08-2003 00:33

Zitat:

Original geschrieben von BurnXout
ich glaube das ist bei ZO all inklusive :D

Zumindest hoffe ich das:nos:

:rofl: Ach du glaubst das wirklich? Wieviel wetten wir das es nicht so sein wird? :rolleyes:

Intressant finde ich das EA von seinem "nahen-Zukunfts-Szenario" stark abweicht, die neuen Upgrades und Einheitens sehen schon ein ganzes Stück futuristischer aus.
Achja: Die Farben passen wirklich sehr gut zum ganzen anderen Umfeld des Spiels, ungefähr so gut wie ein Magnetron im 2. Weltkrieg ;)

BurnXout 02-08-2003 04:22

ja, das glaube ich.

Mr.Jones22 02-08-2003 09:25

Na ich denke schon das die Grundstory futuristischer sein wird. Schließlich wollen sie ja die Realitätsnähe etwas zur Seite schieben um die Konfiszierung aufzuheben. So lange die GBA so bleibt wie sie ist ist´s mir egal!!! Ob die Soldaten dann wieder Trooper heißen und laut Handbuch eigentlich Roboter sind ist mir eigentlich egal :-)!
Ich hoffe nur das EA das Spiel mit dem Addon in den Griff bekommt, andererseits sind die ja auch nicht ganz bescheuert und wissen das dieses ihre letzte Chance ist die CnC-Fangemeinde zu behalten. Schließlich ist diese riesig und kaufkräftig. Wahrscheinlich arbeitet man so hart an dem Addon, daß im Moment keine Zeit für weiter Patches oder Support bleibt. Jeder der in einem Job arbeitet wo es Zeitpläne gibt weiß, wie hektisch es wird wenn etwas schief geht und der Zeitplan ins wanken gerät!
Also ich gebe EA diese letzte Chance!
ALLOHA Jonesy!

xDABRAx 02-08-2003 10:03

Zitat:

Original geschrieben von Darkrush
Achja: Die Farben passen wirklich sehr gut zum ganzen anderen Umfeld des Spiels, ungefähr so gut wie ein Magnetron im 2. Weltkrieg ;)
Yo, sehe ich genauso...schlimm genug dass sich EA schon mit dem Addon anstatt anderen Sachen beschäftigt, aber das hatten wir ja schon x-Mal :motz:
Aber sowas? Hallo, genau das habe ich an CnCG geliebt; nähmlich dass es wenigstens in gewissem Masse auf Realistische Einheiten beschränkt war. Aber sowas :no:

Wisky 02-08-2003 10:47

Ich denke mal, diese ganzen andersfarbigen Sachen, und auch dieser Tunnel der anscheinend mit Anthrax um sich sprüht, werden bestimmt etwas mit diesen Generälen zu tun haben, dass das bei jedem halt anders aussieht. Wäre doch denkbar, meint ihr nicht?

Darkrush 02-08-2003 13:48

Zitat:

Wahrscheinlich arbeitet man so hart an dem Addon, daß im Moment keine Zeit für weiter Patches oder Support bleibt
:crazy: Langsam aber sicher krieg ich wirklich die Krise :twink:

Ok machen wir das mal an einem einfach Beispiel fest: Sagen wir mal EA hat ungefähr 5mal so grosse finanzielle Möglichkeiten wie Blizzard, Blizzard hat für das Hauptspiel WarcraftIII: Reign of Chaos 10 Patches rausgebracht, EA für Generals 6.

Jetzt ist es aber so WarcraftIII im Gensatz zu Generals kaum verbugt war, und Online nur ein Bruchteil der Startschwierigkeiten gehabt hat, auserdem sind die Patches vom Umfang her kaum zu vergleichen.
Und das hier nicht jemand behauptet ich würde hier WCIII schönreden, poste ich nachfolgend die Readme des letzten WCIII Pathces (1.10) und die Readme des letzten Generals Patches (1.6)

--------------------------------------------------------------------------
WARCRAFT III VERSION HISTORY
--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.10
--------------------------------------------------------------------------

REIGN OF CHAOS PATCH 1.10 FOREWORD

- Blizzard Entertainment

FEATURES

- Upgrades and units can be queued in the same queue chain.
- Buildings can now be queued.
- A graphic placeholder is displayed to notify where a building is going to
be constructed after the command to queue the building has been given.
- Minimap filters now "remember" your preferences so you no longer have
to toggle them on or off in every game.
- A creep camp minimap filter has been added. When it is used, small circular
graphics are displayed on the minimap representing the location of creep
camps.
- Added a third minimap "ally" filter that changes the colors displayed for
allies in the minimap.
- When using "ally" settings, the colors for the player, enemies, and allies
now properly adjust in the world frame.
- Improved defeat conditions address "hide the farm" strategies.
- An "Occupied" graphic now appears over Orc Burrows, Goblin Zeppelins,
Entangled Gold Mines, etc. This allows players to quickly tell how many
units are currently occupying a structure or transport.
- Hero icons for allied players are now displayed on your console if an ally
drops from a game or shares unit control.
- Flying Unit Improvements: We have turned off collision detection for flying
units so that they can now easily pass through each other. This will allow
air units to move about more smoothly than before. We have also added
"separation behavior" so air units will break out of clusters once they
reach a destination.
- Upgrade & Research Complete alerts now include text messages that indicate
which upgrade has just finished.
- Added player handicaps that allow players to limit their units' maximum hit
points prior to a game starting.
- Easy AI effectiveness has been further reduced. Combined with handicaps,
the AI can now be severely limited.
- Normal & Hard AI strategies have been improved. The AI now chooses between
a few different build orders per race (mass casters, mass Gargoyles, etc.),
which include varying numbers of Heroes.
- Holding the ALT key displays the health bars for all units on screen.
Alternately, holding the "[" key will display friendly unit health bars,
while the "]" key will display enemy unit health bars exclusively.
- Players can now quickly reply to the last "tell" command received by using
the "/r" command from in the game (if connected to Battle.net).
- Waypoints now have a graphical representation in the world frame and on the
minimap.
- Increased the number of waypoints that can be placed at one time.
- Shops have been given an improved interface which now allow players to
select which Hero or unit is purchasing items, units, or services.
- Added the ability to see the inventory of the purchasing Hero when the shop
is selected.
- Added the ability to sell items back to shops.
- A new resource indicator is displayed for players whose teammates leave in
the middle of a game. The indicator appears in the top right corner of the
screen and allows players to see the allied army's current resources.
- Players can now transfer resources to the allied army of a teammate who
left the game.
- Tomes are now "powerups". This means that if you right-click on them
with a Hero selected, the Hero will now automatically use them rather than
pick them up.
- In-game chat messages now display who will be the recipient(s)
(All, Allies, a specific player, etc.).
- Buildings can now be assigned to a single hotkey and can be "tabbed" through
similar to unit subgroups.
- Battle.net: Players can now search for AMM opponents while continuing to chat
on Battle.net.
- Battle.net: Players can alt-tab while searching for a game. Once a game has
been found, Warcraft III will automatically maximize.
- Battle.net: Players can now veto a limited number of maps using the thumbs
up/thumbs down system.
- Battle.net: Players can now filter custom games to only show game types they
want to play.
- Battle.net: Players can now select their icon from icons they have unlocked.
They can also see how many wins are required for each icon.
- Observers can now use minimap pings to alert other observers to points of
interest.
- A new type of observer has been added called the "referee." A referee can
chat with the players in the game.
- Improved creep AI.
- Players can now modify hotkeys. Please see the CustomKeyInfo.txt file found
in your Warcraft III installation directory for further information.
- Town portals can now be "aimed" to a particular area around the town hall.
Players can also double-click on the Scroll of Town Portal to quickly
teleport to the highest upgraded town hall.
- Rally points can now be given waypoints to avoid running into creep camps
while rallying new units.
- Units "following" other units now inherit the behavior of the unit they are
following. If the unit they are following goes into attack mode, they will
drop into attack mode as well.
- A Hero channeling a spell will not stop casting the spell when a group
containing this Hero is given a new command. The Hero must be individually
selected in order to be given another command.
- Undead Acolytes and Night Elf Wisps that are rallied to an incomplete
Entangled or Haunted Gold Mine will now automatically begin to mine once the
structure is completed.

MAPS

- All multiplayer maps that were shipped with the original product have
been patched to have improved item drop tables.
- Some maps have been additionally improved with other minor enhancements.
- Tranquil Paths now has random creeps.

BALANCE CHANGES

Humans
- Devotion now gives 1.5/3/4.5 armor per level.
- Thunder Clap damage reduced to 60/100/140 from 70/110/150.
- Gyrocopter damage increased to 27-32 from 25-30.
- Powerbuild effectiveness has been reduced to 60% of its previous strength
in terms of how much speed additional Peasants add when supporting the
construction of a building. Note that the cost increase per additional
Peasant is unchanged.

Undead
- Shade speed increased to 350 from 270, but hit points reduced to 125
from 250.
- Animate Dead's duration reduced to 40 from 120, cooldown reduced from
180 to 240. Additionally, animated units are invulnerable, but can
still be dispelled.
- Death Pact and Dark Ritual can now be used on invulnerable units.
- Carrion Swarm max damage reduced to 300/600/1000 from 375/700/1000 and
damage per target reduced to 75/125/200 from 100/150/200.
- Halls of the Dead and Black Citadel attack cooldown is now 2 seconds
up from 1 second, and their damage has been reduced by 33% as well.
- Gargoyle attack versus air decreased to 1d11 + 43 from 1d13 + 50 to
reflect new air pathing changes.

Orcs
- Wind Walk now has a cooldown of 5 seconds, costs 75 mana at all levels
(changed from 100/75/25), and deals "backstab" damage. When a Blademaster
attacks while using Wind Walk, he deals bonus damage to his victim.
- Lightning Shield range increased to 600 from 500.
- Ensnare duration increased to 15 from 12, and range increased to 500
from 400.
- Feral Spirit mana cost reduced to 75 from 100 and cooldown increased to
25 from 15.
- Shockwave area of effect width reduced to 250 from 300.
- Chain Lightning base damage reduced to 85/125/180 from 100/140/180.
- Tauren Chieftain speed increased to 270 from 250.
- The Tauren Chieftain now has a smaller collision size: 32 down from 48.
This means that he takes up less space on the ground.
- Wyvern hit points increased to 600 from 500.
- Wyvern poison now lasts 25 seconds and deals 4 damage a second.
- Headhunter cooldown reduced to 2.26 from 2.34.
- Berserker Strength now requires a Stronghold instead of a Fortress.
- Mirror Image cost reduced to 125 from 150.

Night Elves
- Dryad damage increased from 15-17 to 16-18.
- Entangle now prevents an affected unit from attacking, and interrupts
channeling spells such as Blizzard and Starfall. However, its duration
has been reduced to 12(3)/24(4)/36(5) (unit(Hero)).
- Treants created by Force of Nature now benefit from the Nature's Blessing
upgrade.
- Mana Burn cooldown is now 7/6/5 seconds by level, down from 7/7/7 seconds
by level.
- Tranquility cooldown reduced to 60 from 120.
- Tranquility mana cost reduced to 125 from 200.
- Cyclone no longer affects mechanical units.
- Rejuvenation can now be cast on units at full health.
- Ancients now attack while rooted.
- Hippogryph attack decreased from 1d9 + 37 to 1d7 + 31 to reflect new
air pathing changes.
- Chimaera splash increments reduced by 50 for quarter, 25 for half. This
effectively means that Chimaeras will do less splash damage than previously.

Darkrush 02-08-2003 13:50

Eine halbe Seite fehlt noch, die lass ich mal weg :rolleyes:

So und hier die Readme zu Patch 1.6 in Generals:

Dear C&C Generals players,

As noted in the header, the patch will be out Monday. Below please find the readme. We apolgize for the delay and appreciate your patience.

1. FIREWALLPORTOVERRIDE INI ENTRY - repaired this entry so it functions correctly. See section 2.1 of the Readme for more information on using this INI entry.

2. ALT-F4 MULTIPLAYER EXPLOIT - Quitting the game during a multiplayer match using Alt-F4, as well as Ctrl-Alt-Delete or the Alt-Tab menu, will now correctly give the user a disconnect stat.

3. CHINESE AND KOREAN IME WINDOW ORDER - Re-prioritized the Korean and Chinese IME windows on the Save/Load screen so they now sort on top of all other windows.

4. SCUD STORM ANTHRAX BETA BUG - GLA’s Scud Storm now has the correct damage radius when upgraded with Anthrax Beta.

5. CHINA GATTLING TANK BUG - China’s Gattling Tank now correctly moves slower when it is damaged.

6. MULTIPLAYER LOBBIES – The lobbies have been renamed to allow people to congregate based on the type of game they want to play, not their region. These lobbies are:

• 1 vs 1
• 2 vs 2
• 3 vs 3
• 4 vs 4
• Free4All
• ClanWars
• Asia
• Europe
• N America
• No Supers
• Mod Maps
• Newbies

7. GENERAL BALANCING ISSUES:
• China’s Gattling weapons now require Line of sight to fire.
• China’s MiG cost increased from 1000 to 1200.
• China’s MiG Armor cost increased from 500 to 1000.
• US’s Cold Fusion Reactor Control Rod upgrade cost decreased from 800 to 500.

8. QUICKMATCH RESOLUTION – The resolution for QuickMatch games is no longer limited to 800x600.

9. BEHIND BUILDINGS GRAPHIC - Addressed a problem where unit occlusion was causing people with older video cards to see invisible units.

10. ALTERNATE MOUSE INTERFACE - Added feature to allow players to play with “right click action” interface. Movement and actions are handled via right click on the mouse. Also changed arrow keys to support map scrolling.

11. GEFORCE FX GLITCH - Fixed a glitch that caused some graphics corruption to appear for owners of NVIDIA's GeForce FX video cards.

12. CRASH FIX – Fixed a crash that occurred when you disable the “behind buildings” feature in the advanced options, exit the game, re-enable the feature in the advanced options, and then load a map.

13. CHEAT HACKS – Fixed the ability for players to cheat by giving themselves automatic build, upgrade, and Generals powers buttons. Also fixed the ability for players to hack their Generals points in multiplayer games

Blizzard hat mittlerweile das Addon rausgebracht und schon wieder ein Patch mit ungefähr dem selben Umfang veröffentlicht.

Na merkt ihr was?

trunk4657 02-08-2003 14:15

was sind denn das für 2 neue verdeitigungs geschütze bei der usa??

blizzard... nur..wow..

Chao 02-08-2003 15:13

1.10 war doch der patch der die aktualisieren und die handicap neuerung brachte?? naja die patches von wc3 sind kleiner schöner und man merkt kaum das es wichtig war ^^

clonestor 02-08-2003 16:17

WC3 gibt es auch schon länger als C&C Gen, da ist ja logisch dass es mehr patches gibt.

MasterX3x 02-08-2003 16:34

wow ein grüner partikalkanonen strahl :D
sieht wohl auf dem ersten blick neugierig machend aus etc. (EA weis ja wie man User anlockt) aber steckt nicht wirklich viel dahinter ;), da hat sich einfach einer 5 Minuten hingesezt und auf dem Partikelkanonen-strahl-Skin einen grünen Filter draufgesezt, wer weis, vileicht ist es nur ein Skin vom User der diesen Screeenshot geschossen hat und hat nicht wirklich was mit dem Addon zu tun :rolleyes:

aber wenn doch, währe goil wenn eine Bestimmte Partei eine Grüne Partikelkanone Bauen könnte, oder, dass sich der Strahl automatisch umfärbt, wenn man zB ein 5 Sterne General wird ;)

Darkrush 02-08-2003 17:31

Zitat:

Original geschrieben von clonestor
WC3 gibt es auch schon länger als C&C Gen, da ist ja logisch dass es mehr patches gibt.
Es geht nicht um die Zahl der Patches sondern um den Umfang und die Auswirkungen, schau dir die Listen doch mal an, dir fällt nichts auf oder?

xTrophy 02-08-2003 17:57

Darkrush jetzt stell dir vor ein richtiger Patch kommt für Gen raus und behebt alle Bugs, bindet sämtliche Wünsche der Community ein (Clansupport, Ladder...) und erweitert das Gameplay noch um ne zusätzliche Partei. Würde dann garantiert über ein paar Seiten gehen ;) Das kann EA keinem Forum antun! Was da an Traffic zusammenkommt .... also EA ist doch sehr Kundenfreundlich :D



achja....ich bin dann aufgewacht und mein Bett war nass ;)

clonestor 02-08-2003 20:05

klar fällt mir auf dass die blzzard patches mehr bewirken und verbessern als EA patches.

aber wenns mit Zero Hour nich klappt dann hats EA mit C&C entgültig versaut.

EDIT: ich hab soeben einen neuen screenshot gesehen:

HIER

Quelle: www.cncden.com

feuerreal 02-08-2003 23:08

@ clonestor , das Bild gab es gestern auch schon bei CnC HQ .

@ trunk , das eine , der 2 Geschütze , hat ähnlichkeiten , mit dem Cinesischen bunker . Es kann 4 Infanteristen aufnehemen , die aus Schißscharten schießen können und hat eine Kanone auf dem Dach . Welches Gebäude , dieses aber ist weiß ich net .

Ich finde die Bilder auch sehr gut , das macht wieder Lust auf Generals . Das es Clan Support und mehr gibt glaube ich nicht , warum sollte das EA in ein Add-On einbauen , wenn man das extra vermarkten könnte :D .

Neue Einheiten , und mehr zu Zero Hour : hier

Greetz Grey

muertos1 03-08-2003 12:33

Ich finde die Bilder auch sehr gut;)
@WC3 gibt es auch schon länger als C&C Gen, da ist ja logisch dass es mehr patches gibt.

wc3 hat 1.10 patsh

gen 1.6

na dan wenn gen.. 1.10 rausbringt dan seht alles besser aus ;)
also warten auf den 1.7 :p

Darkrush 03-08-2003 14:00

Gut ich gebs auf, Muertos du hast keinen meiner Beiträge ganz gelesen oder verstanden ;)


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