|
|||
|
|||
mehr geld
MinMoney = minimum amount of money selectable in the slider. (def=2500)
; Money = default amount of money that shows up on the slider. (def=100000) ; MaxMoney = maximum amount of money selectable in the slider. (def=100000) ; MoneyIncrement = the amount of money that changes when the slider position ; changes its minimum amount. (def=100) ; MinUnitCount = minumum number of starting units in a game. (def=1) ; UnitCount = the default starting units. (def=10) ; MaxUnitCount = maximum number of starting units. (def=20) ; TechLevel = maximum tech level achievable in a game. (def=10) ; GameSpeed = starting game speed. For some wacky reason, 0=fastest, 6=slowest. (def=0) ; AIDifficulty = starting AI difficulty. (def=1) (0=easy, 1=normal, 2=hard) ; AIPlayers = starting number of AI players. Always at least 1 for skirmish. (def=0) ; BridgeDestruction = can bridges be destroyed? (def=true) ; ShadowGrow = deos the shroud regrow? (def=no) DESUPPORTED. ; Shroud = is there a shroud on the map? (def=yes) NOT YET SUPPORTED. ; Bases = can you build buildings or is this just a unit-to-unit slugfest. (def=yes) DESUPPORTED. ; TiberiumGrows = does ore/tiberium/whatever regenerate? (def=yes) ; Crates = do crates appear in the game? (def=yes) ; CaptureTheFlag = is this a CTF game? (def=no) DESUPPORTED. ; HarvesterTruce = are harvesters immune to enemy fire? (def=no) DESUPPORTED. ; MultiEngineer = do you need more than one engineer to take over a building? (def=no) DESUPPORTED. ; AlliesAllowed = are allies allowed in this game? (def=no) ; ShortGame = is a player eliminated when his last building is destroyed? (def=yes) ; FogOfWar = is there fog of war in this game? (def=no) ; MCVRedploys = can the player redeploy the MCV? (def=yes) ; AllyChangeAllowed = can alliances be changed mid-game? (def=yes) [MultiplayerDialogSettings] MinMoney=5000 Money=1000000 MaxMoney=1000000 MoneyIncrement=100 MinUnitCount=0 UnitCount=10 MaxUnitCount=10 TechLevel=10 GameSpeed=8 AIDifficulty=0 AIPlayers=0 BridgeDestruction=yes ShadowGrow=no Shroud=yes Bases=yes TiberiumGrows=yes Crates=yes CaptureTheFlag=yes HarvesterTruce=no MultiEngineer=yes AlliesAllowed=yes ShortGame=yes FogOfWar=yes MCVRedeploys=yes AllyChangeAllowed=yes habe die oben gezeigten werte in meiner map eingestellt, nur irgendwie will das nicht funzen. habe das prob schon öfters mal gehabt, aber mich noch nie groß dran gestört. aber für einen kollegen von mir wollte ich das jetzt unbedingt eingestellt haben, weil er meint das er nur verliert, weil er nie kohle hat ![]() ![]() danke schonmal im vorraus nachtrag optionen wie capture the flag funzen leider auch nicht ![]() |
|
|||
|
|||
webb mir bis halb 5 keiner hilft poste ich den thread ins ra2forum....ich mach das...da kenn ich ja nix
![]() |
|
||||
|
||||
Ich denke bei solchen Fragen musst du etwas Geduld haben - schliesslich macht nicht jeder Mods. Und diejenigen die es tun kommen sicher auch hier vorbei - nur halt nicht alle paar Minuten sondern eher alle paar Tage.
|
||||
|
||||
man muss ein spiel mit dieser map starten, wieder abbrechen und dann wieder mit allen einstellungen starten ich hab auch eine solche map gemacht. ich weiss 100%-ig dass es im gefecht modus funzt
|
|
|||
|
|||
ja, aber irgendwie nur ab und zu...das muss ja auch anders gehen. habe n game gemacht diese gewonnen und auf einmal, als ich noch n testgame machen wollte hatte ich 16900 $ ...die 10 testgames danach wieder nur 10000
![]() @ sven jaja, is schon klar ![]() |
|
||||
|
||||
anders ghet es nicht, weil ar2 die maps nicht voraus liest
|
|
||||
|
||||
Und das CTF nicht funzt ist klar, alles mit DESUPPORTED (Nicht mehr Unterstützt) ist nciht mehr benutzbar.
|
|||
|
|||
is sowieso jetzt egal...thema kann geschlossen werden. ich kann ja auch selber mal gucken was ich so alles falsch gemacht, und verbsseren kann
|