|
||||
|
||||
1.11
Global Changes:
Garrison Range bonus reduced to 75% from 100%. Walls / Structures no longer block line of sight while being constructed. Parachute drop time increased. Oil Derricks now explode when destroyed. Keep your distance. Observation Post health increased to 10000 from 3000. Due to the recent downturn in the global economy, all Super Weapons are now half price. Faction Balance Changes: Allied Javelin Soldier cost reduced to 300 from 400. Allied Aircraft Carrier drone speed doubled. Allied Aircraft Carrier reload time halved. Allied Assault Destroyer Black Hole Armor bonus increased to 50% from 25%. Allied Outpost now gains additional health when upgraded. 25% per level. Allied Athena Cannon no longer requires line of sight to attack. It can fire over walls now! Allied Cryocopter health reduced to 650 from 750. Allied Chronorift cast delay reduced to 1s. Rift time changed to 5s , 10s, and 15s, depending on level. Soviet Hammer Tank’s can no longer leech while moving. Soviet Apocalypse Tank grinder DPS halved. Soviet Flak Trooper Cost increased to 400 from 300. Soviet structures will no longer refund 100% of their cost if canceled after taking damage. Refund value reduction is equivalent to the damage taken by the building. Soviet Super Power Plant energy production reduced to 350 from 500. Soviet Stingray health increased to 450 from 360. Soviet Dreadnaught Missiles now scatter against units. Japan Jet Tengu now much less deadly against each other in air form. Japan Tsunami Tank now auto-heals while it’s secondary ability is active. Japan Honorable Discharge power no longer deals any friendly fire. Japan King Oni health increased to 3000 from 2250. Japan Emperor’s Rage powers now limit the speed debuff to 75% for all levels. Japan Wave Force Artillery no longer requires line of sight for attacking. I.e. it can shoot through walls, buildings, and anything else dumb enough to get in front of it. Japan Naginata Cruiser Spread-Torpedo damage halved. Japan Naginata Cruiser health reduced to 1200 from 1400. Japan Shogun Battleship speed reduced to 50 from 75. Japan Shogun Battleship cannons now properly scatter against other units. Japan Shogun Battleship rate of fire now reduced by 40%. Japan Point Defense Drones now have an expiration date of 2 minutes. Vision Changes: Vision changes were incorporated from Red Alert 3: Uprising in order to improve unit behavior. Allied Multigunner Turret Vision Range increased to 310 from 300. Allied Prism Tower Vision Range increased to 360 from 350. Allied Hydrofoil vision range increased to 325 from 300. Allied Javelin Soldier vision range increased to 200 from 175. Allied Guardian Tank vision range in Target Painter mode increased. Special Agent Tanya Adams’ shroud clear range increased to 500 from 400. Soviet Apocalypse Tank vision range in Harpoon mode increased. Soviet Hammer Tank vision range in Leech mode increased. Soviet Terror Drone vision range in Stasis Ray mode increased. Soviet Base Defenses vision ranges increased slightly. Soviet Bullfrog vision range increased to 325 from 300. Soviet Sickle vision range increased to 170 from 150. Soviet Commando vision range increased 175 from 150. Soviet Commando shroud clear range increased to 500 from 400. Japan Seawing vision range increased to 225 from 200. Japan Tengu vision range increased to 225 from 200. Japan Commando vision range increased 175 from 150. Japan Commando shroud clear range increased to 500 from 400. Player Power Changes: http://www.gamereplays.org/community...owtopic=484893 Das ist dann wohl das Ende der japanischen Seeherrschaft. Naginata < Sub und Shogun < Dreadnought. Interessant.
|
||||
|
||||
Der Link lädt sich bei mir nen Wolf.
Gibts das ganze auch schon irgendwie in dt. Sprache? |
|
||||
|
||||
Patch ist raus, sind so 156 MB. Änderungen auf Deutsch:
Zitat:
|
|
||||
|
||||
Danke für die Nachricht.
Sehe ich das jetzt richtig, das die Allies ziemlich gestärkt wurden? |
|
||||
|
||||
Ja, und Japan kann man im Wasser vergessen. Es war vielleicht gerechtfertigt Shoguns ein bischen zu schwächen, aber nicht gleich in allen Bereichen...
|
||||
|
||||
das spiel ist jetzt eigentlich einiger maßen balalnced nur Sovs sind etwas mies weggekommen
die restlichen Fraktionen sind eigentlich so ok besonderst Japan geht immer noch übel ab ...
|
||||
|
||||
Na ja, kann man schlecht sagen bisher. Japan hat auf dem Wasser auf jeden Fall extrem eingebüßt. Meiner Meinung nach ist Japan jetzt die schlechteste Fraktion im Wasser. Allis haben dementsprechend die Nr. 1 im Wasser übernommen. Das einzige wo Japan verbessert wurde ist doch King Oni. Aber der bringt im early game auch nichts... Na ja, für mich ist es sowieso zu spät die Fraktion zu wechseln, also werde ich mal schaun was Japan noch so am Land zu bieten hat.
|
||||
|
||||
mit japan brauchste kein wasser um zu gewinnen^^ Tenguspam + tzunami eventuell fast yuriko reicht da völlig aus
wer behauptet das japan die schlechteste Fraktion ist hat dev. noch nicht richtig gespielt hab seid gestern 60 Quickmachts gemacht ^^ können ja gerne mal ein game machen ich japan du ally oder sov ( btw ich kann kein stück japan spielen) nd ich wette ich brauch keine wasser unit um dich zu ruinieren
|
||||
|
||||
Wenn ich Alli oder Soviet spiele würde könntest du auch einen Hunderush machen und würdest gewinnen. Ich meine nur, dass Japan am stärksten gelitten hat unter dem Patch. Soviets wurden auch sehr geschwächt, wobei ich die Änderungen vernünftig finde. Wie es sich entwickeln wird kann man noch nicht sagen. Aber wenn man nur auf die Patchnotes schaut finde ich wurde Alli schon eextrem gepusht. Gegen einen vernünftigen Alli-Spieler kommt man mit Tengus nicht sehr weit.
|
||||
|
||||
wurde auch Zeit, dass Japan auf Wasser geschwächt wurde - gegen jeden Japsen-Spieler musste ich als Soviet aufpassen, dass ich gewinne bevor er eine Werft hat.
Yuriko ist auch extrem stark und kann das ganze Spiel entscheiden - die ist stärker als Tanya und Eva zusammen |
|
||||
|
||||
Das würd ich nicht sagen. Tanya und Yuriko haben beide ihre Vorteile. Yuriko hat es leichter gegen Einheiten; Tanya zerstört problemlos eine ganze Basis, wenn sie es erstmal soweit geschafft hat.