|
#19
|
||||
|
||||
|
Jo der Film war gut, bin ja schon gespannt auf den 3.Teil hehe
Hatte sogar die Vorpremiere gesehen vom 2.Teil und das sogar Gratis weil ich die Karten bei Radio Energy gewonnen hatte ![]()
__________________
TBO - The Brotherhood Online comes back... cooming soon.. www.nod-online.net ![]() 🔥 BURNTIME - Post-Apocalyptic Retro Community based on Burntime Game since 1993 - www.burntime.org 🔥 IT Services www.aitsolutions.at - Domains & Webhosting www.webhostservice.at - Shisha Online Shop www.shisha-island.at - LeXaRt Photography http://www.lexart.at |